09123206804
وسایل خانه بازی | وسایل مهد کودک | وسایل بازی پارکی | شاد سنتر

فرم درخواست مشاوره

خرید تجهیزات و وسایل خانه بازی مناسب

متاسفانه به دلیل پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، امروزه بچه ها به جای بازی با وسایل خانه بازی،وسایل بازی پارکی و وسایل مهد کودک دنبال بازی‌های کامپیوتر و موبایل هستند؛ اگر شما به فکر سلامت روح و روان فرزندتان هستید باید به دنبال تجهیزات خانه بازی و وسایل مهد کودک مناسب بگردید. در سایت شادسنتر شما می‌توانید بهترین وسایل خانه بازی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را پیدا کنید.
شادسنتر مهم ترین وسایل خانه بازی از جمله تاب و سرسره، سازه و سرسره بادی،استخر توپ، الاکلنگ تعادلی نیمکت و میز و صندلی کودک، انواع تاتامی ، کلبه بازی کودک، کفپوش کودک، دیوارپوش مهدکودک و سایر وسایل بازی کودکان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

چرا شادسنتر؟

پر فروش ترین محصولات ما

آیا وسایل خانه بازی دست دوم بخریم؟

امروزه به دلیل افزایش تورم در کشور افراد به دنبال خرید وسایل دسته دوم هستند در صورتی که این کار اصلا درست نیست ! شاید برایتان سوال شود که چرا نباید وسایل خانه بازی کودک را به صورت دست دوم خریداری کنیم؟
در واقع وسایل دست دوم ممکن است دچار شکستگی داخلی شده باشند یا اینکه بر اثر زمان دچار فرسایش شده و در نهایت خراب شوند. مطمئنن شما دوست ندارید حتی خون از دماغ فرزندتان بیاید اما در نظر بگیرید اگر هنگام بازی با وسایل، این وسایل دچار آسیب یا خرابی شوند؛ ممکن است فرزند شما یا کودکان مهد کودک دچار آسیب شوند.
حتما شما هم قبل از خرید جملاتی نظیر وسایل خانه بازی دیجی کالا ، وسایل خانه بازی دست دوم دیوار و فروش اقساطی وسایل خانه بازی را در گوگل جستجو کردید. شما می‌توانید تمامی وسایل و تجهیزات خانه بازی را از شادسنتر با بهترین قیمت و با کیفیت بالا در سریع ترین زمان ممکن خریداری کنید، مهم نیست صاحب یک مهد کودک هستید یا برای فرزندتان این وسایل را می‌خواهید، ما همه جوره در کنار شما خواهیم بود.

وسایل خانه بازی

با شاد سنتر فروشگاهی رویایی برای کودکان همراه باشید تا شما را با وسایل خانه بازی ، وسایل مهد کودک و وسایل بازی پارکی بیشتر آشنا کنیم.
خانه بازی که به نام های خانه ی اسباب بازی و یا حتی خانه بازی کودک هم معروف است جاییست که والدین فرزندان دلبند خود را برای تفریح و یا حتی برای نگهداری چند ساعته به آنجا میبرند.
ولی آیا این فضا به خودیه خود برای کودکان جذاب و دلنشین به نظر میرسد.
از آنجایی که کودکان بیشتر از بزرگسالان به تخلیه ی انرژی خود نیاز دارند، نیازمند به فضایی هستند که بتوان فعالیت کافی را داشته باشند و از روزهای زیبایی کودکی لذت ببرند. در این فضا اسباب بازی ها و تجهیزاتی را جمع آوری و تهیه میکنند که برای بچه ها جذاب به نظر بیاید و تمایل به آنجا ماندن را در او ایجاد کند.
این اسباب بازی و تجهیزات شامل وسایلی مثل استخر توپ، تاب،سرسره، ترامپولین و بسیاری دیگر از اسباب بازی های مدرن میشوند.

دورشدن از دنیای دیجیتال

حال خوب

در واقع وسایل و محصولات شادسنتر، کودکان شما را از دنیای دیجیتال دور می کند.

کاهش خطر چاقی

استفاده از محصولات بازی شادسنتر باعث تحرک فرزندان شما شده و از خطر چاقی جلوگیری می شود.

خواب راحت و عمیق

استفاده از محصولات شادسنتر باعث تحرک فرزندان در نتیجه خستگی و خواب راحت فرزندان شما می شود

چرا باید کودکان خود را به خانه بازی ببریم؟

امروزه به دلیل آپارتمانی بودن منازل و نبودن فضایی شاد و آزاد برای کودکان که بتوانند تفریحاتی شاد و مفرح داشته باشند، بهترین مکان که میتوان فقدان این فضا را برای آنها جبران کرد ” خانه بازی ” است.

فروش ویژه وسایل خانه بازی و وسایل بازی پارکی

شما می توانید قبل از خرید با مشاوران ما به صورت رایگان مشورت کرده و بهترین پیشنهاد خرید را دریافت کنید، به همین دلیل مشاوران ما با توجه به شرایط موجود شما تصمیم گیری می‌کنند که فروش ویژه تجهیزات خانه بازی به چه صورت است. البته نگران این موضوع اصلا نباشید اگر جزو همکاران ما باشید، تخفیف بسیار ویژه‌ای به شما تعلق می گیرد.
شما می توانید محصولات پر فروش ما را در زیر مشاهده کنید. برای راحتی کار شما لیست قیمت وسایل خانه بازی برایتان تهیه شده و می توانید در صفحه فروشگاه، محصولات و ویژگی ها را بررسی کنید. هرجایی که هستید، با کلیک بر روی دکمه خرید می توانید محصولات خود را سفارش دهید. افراد از جای جای ایران می‌توانند محصولات ما را خریداری کرده و به سرعت دریافت کنند.
با فروش ویژه تجهیزات خانه بازی، دیگر به دنبال وسایل خانه بازی دست دوم اصفهان، یزد، مشهد و غیره نگردید. شادسنتر، مرکز فروش لوازم خانه بازی در تهران بوده و شما می‌توانید باکیفیت ترین انواع تجهیزات و وسایل بازی را با بهترین قیمت خریداری کنید.

هزینه تأسیس و خرید وسایل خانه بازی کودک چقدر است؟

وسایل خانه بازی | وسایل مهد کودک | وسایل بازی پارکی | شاد سنتر

اگر صاحب یک مجموعه ای مثل مهدکودک هستید؛ حتما برایتان سوال هایی مثل سرمایه مورد نیاز برای خرید وسایل خانه بازی و خانه کودک چقدر است؟ یا سرمایه مورد نیاز برای اجاره یا خرید فضای بازی چقدر است؟ پیش می‌‎آید.
البته در ابتدا باید این مورد را گوشزد کرد که شما باید در ابتدای کار از شهرداری یا سازمان‌های دیگر مجوز راه اندازی خانه بازی کودک را دریافت کنید. تاییدیه درخواست شما عزیزان به استاندارد ملکی که در نظر گرفتید؛ بستگی دارد.
حال برویم سراغ اصل مطلب! در واقع سرمایه مورد نیاز برای تاسیس خانه بازی و خرید تجهیزات به خیلی موارد بستگی دارد. یکی از مهم ترین ملاک‌هایی که باید در نظر گرفته شود؛ متراژ ملک و فضایی که مدنظر شما قرار گرفته است.

آیا به سرمایه هنگفتی برای خرید وسایل خانه بازی و وسایل بازی پارکی کودک نیاز است؟

وسایل خانه بازی | وسایل مهد کودک | وسایل بازی پارکی | شاد سنتر

در واقع به سرمایه زیادی برای تاسیس خانه بازی نیاز ندارید و می توانید تمامی موارد و نیازهای خود را به صورت آهسته خریداری کنید. در واقع شما کافی است تا ابتدای کار وسایل پرطرفدار مثل ترامپولین، استخر توپ کودک، سرسره بادی کودک، تاب و سرسره کودک و غیره را خریداری کنید و سپس به دنبال باقی وسایل بروید.
در نتیجه شما با خرید از سایت شادسنتر می‌توانید تخفیف مناسبی برای خریدهای دفعه بعد بگیرید و بهترین و پر فروش‌ترین محصول ما را به بهترین قیمت خریداری کنید. شادسنتر، مدرن‌ترین تجهیزات مهد کودک و وسایل لازم در خانه بازی کودکان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهید داد. در صورتی که حال و حوصله خرید در سایت را ندارید، کافی است با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

وسایل مهد کودک

وسایل خانه بازی | وسایل مهد کودک | وسایل بازی پارکی | شاد سنتر

از آنجایی که کودکان بعد از رسیدن به یک سن مشخص باید به مدرسه بروند، نیاز است قبل از آن وارد فضایی به نام مهد کودک بشوند تا برای آداب و رفتارهای جمعی و گروهی در مدرسه را به درستی آموزش ببینند و بهترین برای گذراندن وقت در کنار هم سن و سالان خودش است.
مهد کودک ها باید آنقدر جذاب برای یک کودک به نظر برسد که آن تمایل برای ترک خانه و رفتن به آنجا را داشته باشد. مهد کودک ها فضایی برای آموزش هستند به همین دلیل کانون‌ های پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک سری آموزش ها و تفریحات را در این مکان ارائه میدهند.

وسایل بازی مهد کودک ها همانند پارک و شهربازی نیست فقط به دلیل اینکه هدف آموزش وپرورش کودکان است ولی از آنجایی که فقط آموزش جو را برای کودکان سنگین و خسته میکند و موجب عدم تمایل آنها میشود، به همین دلیل باید در کنار آن وسایل و تجهیزاتی مثل:
تاب و سرسره
خانه سازی
استخر شن
وسایل بازی فکری
دارت آموزشی
خانه مشاغل
دیوار صخره نوردی و … را فراهم نمود.

چرا برای خرید وسایل بازی شادسنتر را انتخاب کنیم؟

اول از همه باید به این سوال شما پاسخ دهیم که وسایل مورد نیاز خانه‌ی بازی کودک چیست؟ شاید از خودتان بپرسید این سوال به عنوان چه ربطی دارد؟ در واقع شادسنتر برای شما تمامی تجهیزات مورد نظر را تامین می‌کند و شما می‌توانید تمامی بازی‌های فومی کودک، وسایل‌ خانه بازی و مهدکودک خود را از ما خریداری کنید. مزایای خرید وسایل و تجهیزات خانه بازی از شادسنتر :
· ارائه برنامه مناسب برای کار و بیزنسی که قرار راه بیاندازید.
· فروش تجهیزات و وسایل خانه بازی و مهد کودک
· ارائه مشاوره رایگان و 24 ساعته
· ارسال سفارش به سراسر ایران و حتی به خارج از ایران
· ارائه طرح سه بعدی مهدکودک و خانه بازی
· ارائه خدمات پس از فروش

نمونه کارهای وسایل خانه بازی

وسایل بازی پارکی

تجهیزات پارکی که مناسب کودکان باشد بسیار متفاوت با بزرگسالان است و علاوه بر آن از لحاظ ایمنی و طرح و رنگ و شکل هم دارای تفاوت هستند.
تجهیات پارکی درحال حاظر بیشتر از جنس پلی اتیلن ساخته میشوند و این قبیل وسایل شامل:
تاب
سرسره
سازه های ماجراجویانه
الاکلنگ ها در انواع مختلف
چرخ و فلک کودک و …. میشوند.
شما عزیزان برای تهیه ی لوازمات بازی و تفریحی برای کودکان دلبند، میتوانید از دنیای رنگارنگ شاد سنتر دیدن نمایید.

تجهیزات مورد نیاز خانه بازی کودک و وسایل بازی پارکی

برای راحتی کار شما عزیزان به معرفی چندتا وسایل پر فروش شادسنتر می پردازیم، شما می توانید تمامی وسایل زیر را از سایت ما خریداری کرده و به راحتی بیزینس خود را راه اندازی کنید. از وسایل خانه بازی که باید شما ابتدای هر کاری آن را خریداری کنید؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیست قیمت وسایل خانه بازی بالا به عوامل مختلفی بستگی دارند که می‌توان به ابعاد و متراژ ملک یا فضایی که به عنوان خانه بازی در نظر گرفتید، تعداد و کیفیت هر کدام از وسایل و در انتها جایی که این وسایل را خریداری می کنید. شما می توانید تمامی وسایل بالا را به بهترین قیمت و با بالاتری ضمانت از شادسنتر خریداری کنید

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟